teisipäev, 2. september 2008

Minu suvi!

Minu suvi oli väga lõbus. Ma tegelesin suvel väga palju jalgpalliga, käisin JK Kaleviga soomes ja Taanis turniiril ja meil läks suhteliselt hästi turniiridel.
Rannas oli see suvi natuke liiga külm aga mitte alati vahepeal ikka sai ujuda. Aiatöid ma tegin ka väga palju aga mulle meeldis. Näiteks õunte korjamine, muru niitmine, riisumine jne.

Õnneks jäi aega millegi muuga ka tegeleda nt pidutsemine, Eestit avastades jne. Maal ma veel sõitsin autodega põllu peal ja kruusal vana laadaga, aga laadaga oli vastik lugu siis kui põllu peal läksid amordid katki ja ma ei saanudki enam sõita niipea. Ülejäänud suvi läks mul Eestit avastades ma käisin otepääl, tartus, inglistel, pärnus jne. Kõige lahedam oli Vormsi saarel, sest seal ma nägin metsloomi, sai kala püüda ja sporti teha, ning ma sain seal endale puugi see oli mu elu esimene puuk. Rohkem polegi rääkida huvitavatest sündmustest, aga mulle meeldis see suvi väga palju. Ma loodan et teistel oli sama lõbus suvi kui minul.

15 kommentaari:

Helena ütles ...

päris lühike kirjand aga muidu hea .

renek ütles ...

väga hea!

markus ütles ...

väga lõbus ja sundmusterrohke suvi sul:P

Kalev Gustavi ajaveeb ütles ...

Tere
Jutt oleks võinud pikem olla. Lõpus oleks võinud lõppu lõik olla.

arles ütles ...

Tere
kirjand oli muidu hea, aga oleks võinud olla pikem

birgit truu ütles ...

väga tore jutt

metsamehed ütles ...

väga väga väga väga väga väga väga väga väga väga väga väga väga väga väga väga hea mulle meeldis!

uzilover ütles ...

Meeldis aga pikem oleks võind olla :(

Rometi ajaveeb ütles ...

Väga hea !
Hans on lahe :D

silveri ajaveeb ütles ...

Jutt oleks võinud pikem olla.

Merka316 ütles ...

Päris lühike, aga sisutihe.

joosepi ajaveeb ütles ...

väga hea kirjand
puuk!!!

Inga ajaveeb ütles ...

Kohanimede õigekiri! Tee parandused:
otepääl, tartus, inglistel, pärnus

Matiias^^ ütles ...

esimene puuk nagu midaasja, aga väga tore!

katu (: ütles ...

vähe palju vigu aah??
a muidu oi tóre suvi su!!:D